Trik reklamowy – skąd wziął się pomysł?

Niedawno wróciłam ze szkoleń z online marketingu. Zainspirowały mnie one do stworzenia bloga o e-marketingu i mediach w internecie. 

Pomysł

Skąd powstał w mojej głowie ten pomysł? Otóż zauważyłam, że takie spotkania są bardzo potrzebne, ponieważ tajniki marketingu on-line oraz prostych narzędzi wśród marketingowców i właścicieli mniejszych firm są jeszcze nieodkryte.

Parę słów o mnie

Mam 6-letnie doświadczenie w marketingu Internetowym i 3-letnie doświadczenie w dziennikarstwie. Pracowałam zarówno w agencji reklamowej, w sprzedaży reklam internetowych – w jednym z największych wydawnictw w Polsce, jak i bezpośrednio w dziale marketingu zajmującym się promocją dla kilku spółek i ciągle staram się poszerzać swoją wiedzę w zakresie nowych rozwiązań reklamowych. Wprawdzie daleko mi do doświadczonych wyg marketingowych, ale z chęcią podzielę się swoją wiedzą.

Prośba o wsparcie merytoryczne

Mam nadzieję, że będziecie mogli wykorzystać prezentowane triki marketingowe. A bardziej doświadczonych kolegów i koleżanki proszę o wsparcie merytoryczne. Gdybyście znaleźli jakieś błędy, śmiało mnie poprawiajcie. Lubię się uczyć przez cały czas.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *